هواکش سانتریفیوژ فوروارد
هواکش سانتریفیوژ فوروارد
_

فن سانتریفوژ فوروارد

_

در فن سانتریفوژ فوروارد جریان ورودی به فن تغییر جهت می‌دهد و سپس از فن خارج می‌شود؛ در این مدل‌ها جریان ورودی و خروجی بر هم عمود می‌باشند ، این مدل در مقایسه با مدل بکوارد، معمولا دارای سرعت چرخش پره کمتری می‌باشد و به همین دلیل آلودگی صوتی کمتری تولید می‌کند. البته این مدل برای جریان‌های کثیف (مرطوب یا حاوی ذرات) اصلا مناسب نمی‌باشد.

این نوع فنها عموماً در سیستم های تهویه و هواساز و در مواردی که دبی کم تا متوسط در فشار پایین نیاز می باشد، کاربرد دارند. ، از آنجاییکه دبی خروجی فن به راحتی قابل تنظیم نیست، لذا در مواردی که نیاز به کنترل دقیق دبی وجود دارد مورد استفاده قرار نمی گیرند.

مشخصات فنی

لطفا جهت مشاهده مشخصات فنی به کاتالوگ فن در بخش دانلود و یا به اپلیکیشن انتخاب فن آنلاین مراجعه نمایید.

دانلودگالری
سانتریفیوژ فوروارد
هواکش سانتریفیوژ فورواد
هواکش سانتریفیوژ فوروارد
توضیحات

جنس بدنه و پروانه از فولاد ST-37 می باشد و قابل ارائه با انواع فولاد مانند گالوانیزه ، استنلس استیل ، ورق ضدسایش CK-45 و … می باشد.

انتقال نیرو به صورت مستقیم Direct Drive (پروانه مستقیم بر روی شافت الکتروموتور نصب می گردد) در سایزهای کوچک و به صورت تسمه ای Belt Drive قابل ارائه می باشد.

دارای استحکام در بدنه اصلی کیسینگ با اتصالات به صورت فول جوش (جوش صنعیت یا Co2) ، پایه یاتاقان والکتروموتور ، گارد محافظ خروجی و پولی ها ،قیف مخروطی ،شاسی نصب به همراه لرزه گیر ،بارانگیر موتور و یاتاقانها ، توپی پروانه و پولی ها از چدن می باشد.

مجهز به لوله تخلیه آب نصب شده در زیر کیسینگ به منظور شستشوی پروانه و در صورت نیاز به دریچه بازدید می باشند.

طرز قرارگیری فن در 16 حالت گردشی است و این نوع فن به صورت یک قطعه کامل ، دو یا چند قطعه با اتصالات پیچ و مهمره و نوار مخصوص آب بندی و همچین به همراه باکس های مخصوص تعبیه شده در دهانه مکش بر حسب سفارش ارائه می گردد.

پوشش رنگ کوره ای ،اپوکسی و یا پلی یورتان بر حسب سفارش و نوع کاربرد می باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!