جت فن F300 : هر ساختمانی با کاربری­های گوناگون شامل مجتمع مسکونی، مجتمع اداری، کارخانه و غیره ملزومات خاص تهویه خودش را نیاز دارد. یکی از چالش­های ویژه مربوط به کاربری پارکینگ­های زیرزمینی است. هوا به دلیل انتشار کربن مونواکسید و نیتروژن اکسید به شدت آلوده می­ شود. جنبه دیگر محافظت از خود ساختمان است. حداقل سازی آسیب ناشی از رطوبت از طریق استراتژی­های صحیح تهویه با در نظر گرفتن نقطه شبنم هوای تازه تنها نقطه کلیدی در این میان می­باشد.

جت فن F300 رادیال ساخت شرکت ایماک  Emak
جت فن F300 رادیال ساخت شرکت ایماک Emak

بنابراین نیاز است که هوای آلوده شده در پارکینگ­ها به صورت سریع، ایمن و بهینه خارج شود. با وجود اینکه، در فضای پارکینگ­ها غالبا سیستم کانال کشی مورد استفاده قرار می گیرد، دارای معایب قابل توجهی همچون اشغال فضای زیاد پارکینگ، احتمال عبور از دیگر سرویس­های ساختمان همچون خطوط آب و برق که منجر به تولید افت فشار بالا میگردد. لذا در نهایت مصرف انرژی را بالاتر می برد که در هزینه های سرمایه­ گذاری ، نصب و بهره برداری خود را نشان می دهد.

خوشبختانه استفاده از جت فن F300 راه کاری مدرن و هوشمندانه­ در جهت کاهش انرژی و هزینه­های مصرفی تهویه پارکینگ خواهد بود.

جت فن­ F300 کاملا ایمن، بسیار اقتصادی

این دستگاه ها که به نام فن­های القایی یا تکانه­ای (Impulse or Induction fans) نیز شناخته می­شوند، جریان طبیعی را از هوای ورودی به هوای خروجی هدایت می­کنند. جت فن ها جریان هوا را در مناطقی که سرعت هوا پایین است، به راه می اندازند. جت فن ها تنها در نقاط مشخصی نصب می شوند از نظر مساحت کمتر از 0.5% سطح سقف را اشغال می کنند.

همچنین استفاده از جت فن­ F300 این امکان را فراهم می سازد تا ارتفاع طبقات پارکینگ کمتر گرفته شود. این مورد عامل مهمی برای صرفه جویی زمان و هزینه خواهد شد.

دستیابی به یک سیستم با کارکرد مطمئن و با توان عملکردی حداکثری در زمان بحرانی به برنامه ریزی دقیق و تعامل کنترلی همه جانبه تمامی اجزا نیاز دارد. به همین دلیل در صورت درخواست، ایرانیان فن از همان مراحل اولیه طراحی شما را پشتیبانی می کند. ما می توانیم تهویه به کمک جت فن­ F300 را به صورت یک بسته کامل به شما ارائه دهد. بدین صورت شما تنها با یک تماس ساده میتوانید از اجرای کامل تمامی امور مربوط به تهویه پارکینگ مطمئن شوید.

مورد دیگر استفاده از حالت تهویه سبز (Green Ventilation mode) می باشد. این کار می تواند تا 80 درصد در میزان مصرف انرژی صرفه جویی به عمل آورد. این حالت بدلیل سیستم کنترلی هوشمند بوده که به طورمنعطفی با تقاضای فعلی سازگار و منطبق الزامات قانونی میباشد.

پکیج خدمات همه جانبه شما از جانب ایرانیان فن

  • تحلیل کل سیستم شامل بررسی CFD
  • طرح ریزی دقیق تهویه
  • ایجاد لیست کابل ها و گردآوری کلیه اجزا
  • تحویل کلیه کالاها در محل پروژه
  • راه اندازی
  • بازرسی و تست نهایی عملکرد شامل تست دود با دستگاه­های دودزا

کاملا مناسب برای هر چالشی

مهم نیست که طراحی پارکینگ زیرزمینی یا پارکینگ طبقاتی شما چگونه است. همراه با شما، متخصصان با تجربه ما راه حلی متناسب با پروژه شما، شامل فن هوای تازه، فن اگزاست و جت فن­ F300 ، سنسورهای نظارتی، سیستم کنترل فوق العاده و لوازم مورد نیاز، توسعه و ارائه خواهند داد. این راه حل هرگونه ورودی­های هوای تازه همچون ر را در نظر می گیرد. (مپ­های ورودی و دیگر دهانه­ های باز) طراحی ما براساس ضوابط قانونی سازمان محترم آتش نشانی تهران می باشد.

کاتالوگ شرکت ایماک

وبسایت شرکت ایماک